Gå til innholdet

Värdskapet är där för dig

Det unika med att bo i ett Pluss-boende är servicen som bistås av våra fantastiska värdar som arbetar i våra lounger. Värdarna hjälper er med allt från att ta emot post, kemtvätt och släppa in hantverkare under arbetsdagen till att anordna middagar för de boende eller hjälpa till med restaurangbokningar på stan.

VÄRDENS UPPGIFTER OCH ANSVAR

Värdens huvuduppgift är att se till att de boende får en enklare vardag med fokus på trygghet, service och upplevelser.
Värden ansvarar över etablering, drift och utveckling av Pluss Bas enligt serviceavtalet. Värden ansvarar även för att service och kvalitet håller standard och följer lagar och förordningar.

Värdens arbetsuppgifter:

  • Driva receptionen
  • Ta emot förfrågningar från kunder och se till att beställningar genomförs enligt avtal. Följa upp bokningar av sällskapsrum,
  • mötesrum och gästrum
  • Etablera och följa upp avtal med leverantörer av tjänster
  • Författa nyhetsbrev och uppdatera de boende med relevant  information
  • Planera aktiviteter och underlätta genomförandet av dem
  • Lägga fram tidningar och magasin
  • Titta över köket vid arbetsdagens slut och se till att allt är i ordning
  • och följer regler för internkontroll och hygienföreskrifter
  • Övervaka allmänna utrymmen i samråd med styrelsen och övrig  ledning
  • Sköta dialog med vaktbolag

Värden rapporterar till närmaste chef i Pluss Service. Uppgifter utöver vad som avtalats i arbetsinstruktioner och frågor som rör värdens utförande roll ska riktas till Pluss Service. Våra värdar har tystnadsplikt.

 

Plussbostäder i Stockholm

Kontakt

Följ oss

Facebook

©Selvaag 2016 - Silurveien 2, Pb 13, N-0311 Oslo / Telefon +47 02224 / E-post: pluss@selvaagbolig.no

Design: Tenk Kommunikasjon // Utviklet av Imaker as